Rabu, 21 Oktober 2009

RIMUP KELOMPOK 5 – FUTSAL

Pada tahun ini, aktiviti futsal mengisi program RIMUP Kelompok 5. Sekolah yang terlibat adalah SK Lubok Kelubi sebagai tuan rumah, SK Dusun Tua, SK Kuala Pomsoon dan SJKC Choon Hwa Batu 18.

Acara dibahagikan kepada kategori lelaki dan perempuan. Setiap pasukan mengandungi 5 orang pemain utama dan 2 orang pemain simpanan. Kejohanan berlangsung pada 6 Oktober lalu bertempat di padang SK Lubok Kelubi.

Pasukan SK Dusun Tua telah dilatih oleh En. Ibraheem Zulkiflee, manakala Cik Nor Hafizah pula bertindak sebagai jurulatih skuad perempuan.

Berikut adalah keputusan yang dicapai oleh pasukan SK Dusun Tua ;

Pasukan Lelaki :-

SK Dusun Tua ( 7 ) lwn SJKC Choon Hwa Batu 1 ( 0 )

SK Dusun Tua ( 2 ) lwn SK Kuala Pomsoon ( 0 )

SK Dusun Tua ( 1 ) lwn SK Lubok Kelubi ( 1 )

Pasukan Perempuan :-

SK Dusun Tua ( 2 ) lwn SK Kuala Pomsoon ( 0 )

SK Dusun Tua ( 3 ) lwn SJKC Choon Hwa Batu 18 ( 0 )

SK Dusun Tua ( 0 ) lwn SK Lubok Kelubi ( 1 )


Kedua-dua pasukan sekolah kita telah muncul sebagai Naib Johan, di belakang pasukan SK Lubok Kelubi. Pasukan Lelaki SK Dusun Tua kekurangan jaringan menyebabkan kita sekadar berpuashati di tempat kedua, walaupun mempunyai mata yang sama dengan pasukan SK Lubok Kelubi.

Apapun, SYABAS dan TAHNIAH kepada pasukan sekolah kita atas pencapaian ini meskipun agak baru dengan permainan futsal. Semoga terus berjaya pada masa hadapan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SELAMAT BERTEMU DAN BERTAMU DI DUSUN TUA..

Salam persaudaraan buat para pengunjung blog Hal Ehwal Murid, Sekolah Kebangsaan Dusun Tua. Blog ini diwujudkan bagi memuatkan berita hal ehwal murid sekolah ini. Semoga dengan paparan yang diberi, sedikit sebanyak dapat menghebahkan aktiviti dan berita berkisar sekolah, di samping diharapkan turut merapatkan hubungan ibu bapa penjaga murid dengan warga kerja sekolah. Selamat membaca..