Khamis, 15 April 2010

BEBERAPA PROGRAM SKDT YANG TELAH DIJALANKAN..

*Majlis Penyampaian Cek RM1,000 atas kemenangan penyertaan terbanyak bagi Pertandingan English Vocab (Kelab TaHa/NSTP). Terima kasih kepada pihak Tabung Haji dan NSTP.
*Pembukaan Kaunter Tabung Haji untuk warga SK Dusun Tua. Ibu bapa penjaga dan murid-murid SKDT boleh membuka akaun, menambah simpanan dan sebagainya. Terima kasih kepada pihak Tabung Haji daerah Hulu Langat atas perkhidmatan yang diberikan.
*Majlis Pentauliahan Unit Beruniform kepada guru-guru SK Dusun Tua. Majlis disempurnakan oleh Pn.Hjh. Masirah Rahmad, Guru Besar SKDT disaksikan oleh warga sekolah. Serentak itu juga, pada setiap Rabu, guru-guru dikehendaki memakai pakaian unit beruniform masing-masing.
*Hari Anugerah Kecemerlangan 2009 yang diadakan selepas Mesyuarat Agung PIBG sekolah. Turut mendapat penghargaan adalah bekas murid SKDT yang mencapai kejayaan cemerlang dalam UPSR 2009.

*Mesyuarat Agung PIBG Kali Ke-35, diadakan dalam suasana harmoni antara warga sekolah dengan ibu bapa penjaga murid. Sesi pemilihan juga diadakan bagi pelantikan AJK baru.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SELAMAT BERTEMU DAN BERTAMU DI DUSUN TUA..

Salam persaudaraan buat para pengunjung blog Hal Ehwal Murid, Sekolah Kebangsaan Dusun Tua. Blog ini diwujudkan bagi memuatkan berita hal ehwal murid sekolah ini. Semoga dengan paparan yang diberi, sedikit sebanyak dapat menghebahkan aktiviti dan berita berkisar sekolah, di samping diharapkan turut merapatkan hubungan ibu bapa penjaga murid dengan warga kerja sekolah. Selamat membaca..