Selasa, 22 Januari 2013

PIHAK PEJABAT SKDT MENERIMA SUMBANGAN LAPTOP DARIPADA IPGM (ILMU KHAS)

Alhamdulillah, pihak sekolah telah menerima sumbangan dua buah laptop untuk kegunaan warga kerja (pejabat). Penerimaan laptop ini akan memudahkan kerja-kerja pengurusan pejabat, data murid, serta untuk kegunaan staf yang mengikuti kursus luar sekolah.

*En. Mohd Shaferi Hassim, Ketua Jabatan Teknologi Maklumat IPGM (Ilmu Khas) menyampaikan dua buah laptop kepada Guru Besar SK Dusun Tua, En. Mohd Sahar Othman. Turut hadir sama daripada IPGM (Ilmu Khas) di majlis ringkas itu adalah En. Norzamani Abu Hassan
Datin Junaida Ahmad dan Pn. Haslina Hassan.

Pihak pengurusan sekolah mengucapkan 'Jutaan Terima Kasih' kepada En. Mohd Shaferi dan rakan-rakannya yang telah mengambil inisiatif untuk memberikan bantuan dan khidmat sosial kepada warga kerja sekolah. Semoga segala jasa diberi balasan yang setimpal oleh-NYA.. Aamiin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SELAMAT BERTEMU DAN BERTAMU DI DUSUN TUA..

Salam persaudaraan buat para pengunjung blog Hal Ehwal Murid, Sekolah Kebangsaan Dusun Tua. Blog ini diwujudkan bagi memuatkan berita hal ehwal murid sekolah ini. Semoga dengan paparan yang diberi, sedikit sebanyak dapat menghebahkan aktiviti dan berita berkisar sekolah, di samping diharapkan turut merapatkan hubungan ibu bapa penjaga murid dengan warga kerja sekolah. Selamat membaca..