Rabu, 15 Februari 2012

BLOG AKAN DIKEMASKINI BAGI SESI PERSEKOLAHAN2012..

Terlebih dahulu, admin blog HEM SKDT memohon kemaafan kepada saudara pengunjung, khasnya warga sekolah ~ para guru, staff, murid-murid serta ibu bapa penjaga pelajar yang sesekali menjengah ke blog ini. Kekangan masa, ketiadaan bahan dan laporan telah menyebabkan blog ini agak lama tidak dikemaskini. Inilah masalah yang seringkali blogger yang dipertanggungjawabkan mengendali sesuatu blog hadapi, dalam memuaskan hati pengunjung dan 'pengikut setia', 'menikmati' rencah berita dan cerita yang hendak dipaparkan..

InsyaAllah, selepas ini, apa-apa bahan dan maklumat akan cuba dimuatkan dalam blog ini, agar warga sekolah (guru, staff & murid-murid) serta ibu bapa penjaga pelajar dapat mengetahui perkembangan yang berlaku di sekolah tercinta kita ~ SK Dusun Tua bagi sesi 2012.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SELAMAT BERTEMU DAN BERTAMU DI DUSUN TUA..

Salam persaudaraan buat para pengunjung blog Hal Ehwal Murid, Sekolah Kebangsaan Dusun Tua. Blog ini diwujudkan bagi memuatkan berita hal ehwal murid sekolah ini. Semoga dengan paparan yang diberi, sedikit sebanyak dapat menghebahkan aktiviti dan berita berkisar sekolah, di samping diharapkan turut merapatkan hubungan ibu bapa penjaga murid dengan warga kerja sekolah. Selamat membaca..