Selasa, 3 November 2009

PENUTUP KARNIVAL KOKURIKULUM 2009

Pada tahun ini, beberapa acara telah diadakan sempena penutup Karnival Kokurikulum. Acara diadakan serentak dengan aktiviti jualan langsung Bulan Panitia KH dan PJK.

Acara 'Rounders' yang melibatkan guru/staff merupakan acara yang paling meriah di mana rata-rata guru/staff 'tidak biasa' dengan permainan ini. Lantaran itu, ada yang tidak dapat memukul bola dengan tepat, selain memukul angin!

Turut diadakan adalah acara Ping Pong, khusus buat guru/staff lelaki, serta membuat sandwich kreatif bagi guru/staff perempuan.
Menurut Pn. Nikmah Abdullah (GPK Kokurikulum), acara yang diadakan antara lain bagi mengukuhkan ukhuwah yang terjalin sesama staff akademik dan non-akademik. Dengan acara yang diadakan itu, mudah-mudahan suasana kekeluargaan yang dirasai akan mendorong kerjasama yang lebih jitu dan harmoni.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SELAMAT BERTEMU DAN BERTAMU DI DUSUN TUA..

Salam persaudaraan buat para pengunjung blog Hal Ehwal Murid, Sekolah Kebangsaan Dusun Tua. Blog ini diwujudkan bagi memuatkan berita hal ehwal murid sekolah ini. Semoga dengan paparan yang diberi, sedikit sebanyak dapat menghebahkan aktiviti dan berita berkisar sekolah, di samping diharapkan turut merapatkan hubungan ibu bapa penjaga murid dengan warga kerja sekolah. Selamat membaca..