Ahad, 1 November 2009

PROGRAM PEMANTAPAN JATI DIRI UNTUK KECEMERLANGAN AKADEMIK

Program peningkatan akademik ini dianjurkan oleh Jiran Wanita KRT Taman Desa Sentosa, dengan kerjasama SK Dusun Tua. Program ini menyasarkan murid-murid Tahun 5, yang akan menghadapi UPSR 2010.

Seramai kira-kira 110 orang murid sekolah kita terlibat. Turut diundang adalah murid-murid dari sekolah Kelompok 5 RIMUP iaitu SJKC Choon Hwa Batu 18 yang menghantar 5 orang murid, SK Lubok Kelubi (10 orang) dan SK Kuala Pomsoon (10 orang).

Program ini telah dikendalikan sepenuhnya oleh Saujana Motivasi Enterprise yang diketuai En. Kamaruddin Kassim. Beliau turut dibantu oleh beberapa petugasnya bagi melancarkan perjalanan program motivasi tersebut.

Semoga program ini berjaya memberi kesedaran dan dorongan kepada calon UPSR 2010 untuk merangka persediaan awal bagi mencapai kejayaan kelak.

TERIMA KASIH’ daripada pihak SK Dusun Tua kepada Jiran Wanita KRT Taman Desa Sentosa atas kesudian menaja program ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SELAMAT BERTEMU DAN BERTAMU DI DUSUN TUA..

Salam persaudaraan buat para pengunjung blog Hal Ehwal Murid, Sekolah Kebangsaan Dusun Tua. Blog ini diwujudkan bagi memuatkan berita hal ehwal murid sekolah ini. Semoga dengan paparan yang diberi, sedikit sebanyak dapat menghebahkan aktiviti dan berita berkisar sekolah, di samping diharapkan turut merapatkan hubungan ibu bapa penjaga murid dengan warga kerja sekolah. Selamat membaca..