Sabtu, 28 Mei 2011

PENYERAHAN DERMA KEPADA MANGSA TRAGEDI TANAH RUNTUH PAYM

Pada 27 Mei 2011, Guru Besar SK Dusun Tua, Pn. Hjh. Masirah Rahmad bersama-sama dengan Pn. Hjh. Kasmani Salleh (GPK Pentadbiran), En. Adlan Mohd. Ali (GPK Hal Ehwal Murid), Pn. Hjh. Nyai @ Mariani Ujud (Guru Bimbingan) dan Pn. Hariati Idris (Penyelaras Kebajikan), telah berkunjung ke Lembah Azwen Resort, untuk menyerahkan hasil kutipan derma daripada warga SK Dusun Tua, kepada pihak pengurusan Pusat Anak-anak Yatim & Anak-anak Hidayah (PAYM) Madrasah at-Taqwa.
Pada pagi tersebut, kebetulan pula beberapa kumpulan nasyid tanahair antaranya UNIC, Inteam dan Mestica, telah mengadakan persembahan bagi menghiburkan mangsa tragedi tanah runtuh. Mereka turut menyampaikan sumbangan barangan dan wang.

Semoga anak-anak malang itu cekal dan sabar dengan segala ujian yang ditakdirkan-NYA. Didoakan juga semoga Allah cucuri rahmat ke atas mereka yang terkorban dalam kejadian tragis itu.
al-Fatihah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SELAMAT BERTEMU DAN BERTAMU DI DUSUN TUA..

Salam persaudaraan buat para pengunjung blog Hal Ehwal Murid, Sekolah Kebangsaan Dusun Tua. Blog ini diwujudkan bagi memuatkan berita hal ehwal murid sekolah ini. Semoga dengan paparan yang diberi, sedikit sebanyak dapat menghebahkan aktiviti dan berita berkisar sekolah, di samping diharapkan turut merapatkan hubungan ibu bapa penjaga murid dengan warga kerja sekolah. Selamat membaca..