Selasa, 24 Mei 2011

SEKITAR PENGURUSAN JENAZAH MANGSA TRAGEDI

Dipaparkan beberapa keping gabungan foto untuk tatapan warga SKDT yang tidak berkesempatan menghadiri majlis solat jenazah dan pengebumian mangsa tragedi tanah runtuh PAYM Madrasah at-Taqwa, Sg. Gahal, Batu 14, Hulu Langat.
Exco Agama Kerajaan Negeri Selangor, YB Dato Dr. Hassan Ali, serta beberapa Ahli Parlimen dan Ahli Undangan Negeri turut hadir. 7 orang peserta Imam Muda Astro juga kelihatan, serta salah seorang daripada mereka membaca doa selepas bacaan talqin.
Jenazah 7 orang dikebumikan dalam satu liang lahad. Hanya seorang daripadanya adalah murid SK Dusun Tua. (Baki jenazah murid SKDT dikebumikan di kampung halaman masing-masing).

Semoga Allah melimpahkan rahmat keampunan buat mereka, melapangkan mereka di alam barzakh dari segala siksaan, serta menempatkan roh mereka di kalangan para solihin. Amiin.
al-Fatihah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SELAMAT BERTEMU DAN BERTAMU DI DUSUN TUA..

Salam persaudaraan buat para pengunjung blog Hal Ehwal Murid, Sekolah Kebangsaan Dusun Tua. Blog ini diwujudkan bagi memuatkan berita hal ehwal murid sekolah ini. Semoga dengan paparan yang diberi, sedikit sebanyak dapat menghebahkan aktiviti dan berita berkisar sekolah, di samping diharapkan turut merapatkan hubungan ibu bapa penjaga murid dengan warga kerja sekolah. Selamat membaca..