Isnin, 7 September 2009

MAJLIS MOHON RESTU - CALON UPSR

Murid-murid Tahun 6 seluruh negara akan menghadapi UPSR bermula Selasa ini (8 September), hingga Khamis (10 September). Seperti biasa, menjelang peperiksaan, satu majlis 'Mohon Restu' telah diadakan pada pagi 5 September bertempat di dataran perhimpunan.

Pn. Hjh. Masirah Rahmad (Guru Besar) dan Pn. Kasmani Salleh (GPK Kurikulum) telah menyampaikan beberapa amanat dan nasihat kepada calon-calon UPSR sekolah. Dorongan dan kata-kata nasihat pada saat akhir ini diharapkan mampu membakar semangat mereka dalam menghadapi UPSR nanti.

Pada majlis itu juga, calon-calon UPSR telah diberikan alat tulis hasil sumbangan pihak sekolah. Semoga anak didik SKDT berjaya di dalam UPSR nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SELAMAT BERTEMU DAN BERTAMU DI DUSUN TUA..

Salam persaudaraan buat para pengunjung blog Hal Ehwal Murid, Sekolah Kebangsaan Dusun Tua. Blog ini diwujudkan bagi memuatkan berita hal ehwal murid sekolah ini. Semoga dengan paparan yang diberi, sedikit sebanyak dapat menghebahkan aktiviti dan berita berkisar sekolah, di samping diharapkan turut merapatkan hubungan ibu bapa penjaga murid dengan warga kerja sekolah. Selamat membaca..