Rabu, 10 Oktober 2012

AKTIVITI SKDT PADA BULAN OGOS 2012

Seperti biasa, setiap kali menjelang perayaan Hari Raya 'Aidil Fitri, nasib anak-anak SKDT yang tidak berkemampuan, miskin dan anak yatim/piatu, tidak diabaikan.
Sejumlah 62 orang pelajar miskin dan 20 orang anak yatim (seorang yatim piatu) telah menerima sumbangan 'duit raya' yang disampaikan pada hari terakhir persekolahan sebelum bercuti raya.
Pihak sekolah ingin merakamkan ucapan 'TERIMA KASIH DAUN KELADI" kepada semua pihak yang telah menghulurkan bantuan wang ringgit untuk anak-anak berkenaan. Semoga Allah membalas segala jasa bakti yang telah kalian hulurkan.Ampun dan maaf kami pohonkan atas segala kekurangan dan kekhilafan yang berlaku sama ada disedari atau tidak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SELAMAT BERTEMU DAN BERTAMU DI DUSUN TUA..

Salam persaudaraan buat para pengunjung blog Hal Ehwal Murid, Sekolah Kebangsaan Dusun Tua. Blog ini diwujudkan bagi memuatkan berita hal ehwal murid sekolah ini. Semoga dengan paparan yang diberi, sedikit sebanyak dapat menghebahkan aktiviti dan berita berkisar sekolah, di samping diharapkan turut merapatkan hubungan ibu bapa penjaga murid dengan warga kerja sekolah. Selamat membaca..