Khamis, 11 Oktober 2012

SUMBANGAN KOMPUTER DARIPADA AHLI PARLIMEN

Pihak sekolah telah menerima sumbangan sebuah set komputer, pencetak dan wifi modem, daripada YB Dr Che Rosli Che Mat, Ahli Parlimen Hulu Langat, untuk kegunaan pejabat. Ini akan memudahkan  kerja-kerja pentadbiran memandangkan banyak urusan memerlukan penggunaan secara atas talian. Di samping itu, komputer yang sedia ada juga agak lama selain tidak mempunyai perisian terkini.
YB Dr Che Rosli Che Mat telah hadir bersama pegawai perhubungannya untuk menyerahkan sendiri set komputer tersebut. Beliau menerangkan sumbangan peribadi itu atas khidmat sosial, di samping akan memudahkan pihak sekolah menguruskan hal berkaitan data murid, keperluan maklumat secara 'on-line' dsb kepada warga sekolah dengan lebih baik. Beliau juga berharap, sumbangan itu tidak disalahertikan kerana hasratnya lebih kepada membantu pihak sekolah amnya, dan murid-murid khususnya, terutama dalam mendepani zaman ICT. Warga sekolah mengucapkan 'TERIMA KASIH DAUN KELADI' buat YB Dr Che Rosli Che Mat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SELAMAT BERTEMU DAN BERTAMU DI DUSUN TUA..

Salam persaudaraan buat para pengunjung blog Hal Ehwal Murid, Sekolah Kebangsaan Dusun Tua. Blog ini diwujudkan bagi memuatkan berita hal ehwal murid sekolah ini. Semoga dengan paparan yang diberi, sedikit sebanyak dapat menghebahkan aktiviti dan berita berkisar sekolah, di samping diharapkan turut merapatkan hubungan ibu bapa penjaga murid dengan warga kerja sekolah. Selamat membaca..